Saturday, July 16, 2016

មារយាទ និង ក្រមសីលធម៌របស់អ្នកលក់

មារយាទ និង ក្រមសីលធម៌របស់អ្នកលក់

           ក្រមសីធម៌ និងមាយាទរបស់អ្នកលក់ជារឿងសំខាន់ដែលបុគ្គលិកផ្នែកលក់ គួរតែគិតដល់ និងប្រតិបត្តិជានិច្ច ។ អ្នកលក់ដែលគ្មានក្រមសីធម៌ក្នុងអាជីព និង មិនមានមារយាទនឹងត្រូវអ្នកដ៏ទៃស្អប់ និងលក់មិនដាច់ ។
មារយាទរបស់អ្នកលក់

១​. មិនទិតៀនទំនិញរបស់ក្រុមហ៊ុនដ៏ទៃ និង                មិនបង្ខូចកេរិ្តឈ្មោះគូប្រជែង
. មិនទិតៀនការសម្រេចចិត្តរបស់អតិថិជន              គោលដៅក្នុងការដែលគេទិញទំនិញពីក្រុម               ហ៊ុនផ្សេង ឫអ្នកលក់ដ៏ទៃទៀត ។
. ប្រាកដក្នុងចិត្តថាអារក្សាពាក្យសន្យា                      បានមុននឹងសន្យា ។
. មិននិយាយដល់អតិថិជនដ៏ទៃក្នុងលក្ខណះជាការរិះគន់ ។
. មិនរិះគន់បុគ្គលិកមុនៗ
. មិនសម្តែងភាពស្និតស្នាល និងគ្នាជាមួយនឹងឯងជាមួយនឹងអតិថិជនគោលដៅ ខ្លាំងពេករហូតការ                ខ្លាចចិត្តថយចុះ ។
. ប្រើភាសាដែលពិរោះ ទន់ភ្លន់ និង និយាយក្នុងផ្លូវវិជ្ជមាន ។
. មានកិរិយា វាចា និងឫកពា បែបផ្តល់កិត្តិយសដល់អតិថិជនតែមិនខ្លាំងពេករហូតមិនសម ។
. មិនប្រើពាក្យទិចនិចផ្សេៗ ដែលបុគ្គលក្រៅអង្គភាពមិនយល់ នឹងធ្វើឲ្យគេមានអារម្មណ៏ចង្អៀត                    ចង្អល់ និងគួរឲ្យរំខាន ។
          ១០. មិនខាតពេលច្រើនក្នុងការនិយាយពីខ្លួនឯង មិននិយាយរឿងផ្ទាល់ខ្លួនរហូតអ្នកស្តាប់មាន                                   អារម្មណ៏ធុញទ្រាន់ ។
          ១១. មិនជក់បារី មិនផឹកស្រា គ្រឿងស្រវិង ចំពោះមុខអតិថិជន ។
          ១២. ឧហ្សាហ៏សួរសុខទុកអតិថិជនជានិច្ច ទាំងដោយផ្ទាល់ ដោយទូរសព្ទ សំបុត្រ ឫបណ័្ណជូនពរ
                 ផ្សេងៗ 
          ១៣. មិនប្រើល្បិចទាំងចំពោះផ្លូវត្រង់ ឫផ្លូវវាងជាមួយនឹងអតិថិជនគោលដៅអាចធ្វើឲ្យគេមិនទុកចិត្ត 
          ១៤. ហៅឈ្មោះគេឲ្យបានត្រឹមត្រូវ និងច្បាស់លាស់ ។
          ១៥. ប្រព្រឹត្តខ្លួននៅក្នុងក្រមសីលធម៌របស់អាជីពអ្នកលក់រហូតតរៀងទៅ ។

            ក្រមសីលធម៌របស់អ្នកលក់

          ក្រមសីលធម៌សំដៅដល់គោលការណ៏ដែលត្រូវប្រព្រឹត្ត ឫប្រត្តិបត្តិរបស់អ្នកដែលនៅក្នុងវិស័យនៃការលក់ គួរមានវិធីនៅក្នុងការប្រតិ្តបត្តិក្នុងការងារលក់យ៉ាងតិច ១០ ចំណុចដូចតទៅនេះ
            .​ មានភាពស្មោះត្រង់ សុចរិតចំពោះអតិថិជន មិត្តរួមអាជីព និងក្រុមហ៊ុន ។
            ២. ផ្តល់សេវាកម្មដ៏ល្អជានិច្ច ហើយបង្ហាញ់ដល់អតិថិជនបានដឹងពីសិទ្ធ និង​រឿងគួរប្រតិបត្តិ
                ដើម្បីរក្សាផលប្រយោជន៍របស់អតិថិជន ។
            ៣. រក្សារឿងសម្ងាត់របស់អតិថិជន និងរបស់ក្រុមហ៊ុន ។
            ៤. មិនបញ្ចុះថ្លៃ ឫស្មើបញ្ចុះតម្លៃទំនិញដើម្បីធ្វើការអូសទាញឲ្យអតិថិជនទិញ ។
            ៥. មិននិយាយអាក្រក់ បង្ខូចអ្នកលក់ដ៏ទៃ ឫក្រុមហ៊ុនដ៏ទៃទៀត ។
            ៦. មិនដណ្តើមអតិថិជនរបស់អ្នកដ៏ទៃ ដែលកំពុងទាក់ទាញការលក់ដូរជាមួយគ្នា ។
            ៧. មានវិធីលក់យ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីឲ្យអតិថិជនបានយល់ពីការពឹតឲ្យបានត្រឹមត្រូវ ។
            ៨. ឧស្សាហ៍រកចំណេះដឹងបន្ថែមជានិច្ច ។
            ៩. សហការគ្នាក្នុងកិច្ចការផ្សេងៗដែលក្រុមហ៊ុនរៀបចំឡើង ដើម្បីជាប្រយោជន៏ក្នុងការអភិវឌ្ឍ
                ចំណេះដឹង និងសមត្ថភាពរាល់លើក ។
            ១០. ប្រព្រឹត្តខ្លួនក្នុងសីលធម៌ ប្រពៃណីដ៏ល្អ ទាំងកិតិ្តយសនិងក្រមសីលធម៌នៃអាជីពការលក់ដូរ ។
           

            
Share This
Previous Post
Next Post

Pellentesque vitae lectus in mauris sollicitudin ornare sit amet eget ligula. Donec pharetra, arcu eu consectetur semper, est nulla sodales risus, vel efficitur orci justo quis tellus. Phasellus sit amet est pharetra

0 comments: