បុគ្គលិកលក្ខណះរបស់អ្នកលក់ដែលពូកែមាន
១០ ប្រការគឺ
១. ទឹកមុខញញឹមញញែម
ជឿថាមនុស្សគ្រប់ៗគ្នាសិទ្ធតែចេះញញឹមញញែម
គឺញញឹមបានដោយមិនចាំបាច់ហ្វឹកហាត់ ហើយនេះជាអំណោយហ្រ្វ៊ី របស់ធម្មជាតិ ។
ពេលចូលជួបអតិថិជនត្រូវយកទឹកមុខស្រស់ស្រាយ ញញឹមញញែម ព្រមគ្នានិងការធ្វើចិត្តឲ្យរីករាយពេលនៅចំពោះមុខអតិថិជន
ហើយឲ្យគិតថាយើងកំពុងនាំយករឿងល្អ និងរឿងមានប្រយោជន៍ឲ្យពួកគាត់ ឬគ្រួសាររបស់គាត់ ។
ពាក្យថា សួស្តី អរគុណ ជាពាក្យដែលបានប្រើគ្រប់សម័យកាល សូមកុំខ្ចិលក្នុងការប្រើ
ហាត់និយាយឲ្យជាទម្លាប់។ ដូច្នេះអាជីពការលក់ដូរនឹងរីកចំរើនឡើងក្នុងពេលអនាគត ។
២.សុភាពរាបសារ ឳនលំទោន
ក្រៅពីញញឹម
ហើយដៃ ជើងត្រូវទន់ផងដែរ ។ មកឲ្យចេះសំពះទៅឲ្យចេះលា ទំនៀមទំលាប់ខ្មែរកុំចោល ។
ដូច្នេះគេនិងបានដឹងថា យើងទទួលការអប់រំបានយ៉ាងល្អពីចាស់ទុំ ។
ប៉ុន្តែគប្បីនិងដល់ពាក្យថា ឲ្យទន់ភ្លន់ ឳនលំទោនតែពុំទន់ខ្សោយ ។
៣.ចេះយកចិត្តទុកដាក់អ្នកដ៏ទៃ
សូមចេះយកចិត្តគេដាក់ក្នុងចិត្តយើង
។ អតិថិជនចូលចិត្តអ្នកលក់ដែលយកចិត្តទុកដាក់លើផ្នែកសេវាកម្ម ផ្នែកសុខទុក
តែការបញ្ចុះតម្លៃប្រជែងប្រជែងគ្នាដើម្បីដណ្តើមអតិថិជននោះ សូមកុំធ្វើ និងមិនណែនាំឲ្យធ្វើ
។ ប្រយត្ន័បន្តិចថា ការសាកសួរ សូមឲ្យសួរដោយយកចិត្តទុកដាក់ និងព្រួយបារម្ភ
ត្រៀមរួចជាស្រាចក្នុងការផ្តល់ការណែនាំ ជួយតាមឳកាស
មិនមែនសួរដើម្បីចង់ដឹងចង់ឃើញលើរឿងដែលអតិថិជនមិនចង់ប្រាប់យើងនោះទេ ។
៤.តែងខ្លួនស្អាតបាត / សមរម្យ
ការដែលជាអ្នកលក់
ដែលអតិថិជនចង់នៅក្បែរចង់និយាយជាមួយបានយូរៗ ក្រៅពីនិយាយឲ្យអតិថិជនស្តាប់ទៅស្រួលចូលត្រចៀកហើយ
ការតែងខ្លួនក៏ត្រូវឲ្យស្អាតទាក់ភ្នែកផងដែរ
។ ពេលនៅក្បែអតិថិជនមិនត្រូវមានខ្លិនខ្លួន កាត់ក្រចកឲ្យស្អាត
ឧបករណ៏ប្រើប្រាស់ក្នុងការលក់ រៀបចំឲ្យបានស្អាតរៀបរយ
សុខភាពមាត់ធ្មេញត្រូវរក្សាឲ្យបានល្អ កុំជក់បារី ។
៥.មានការចង់ចាំ
ក្នុងមួយថ្ងៃៗ យើងជួបអតិថិជនជានិច្ចមិនអាចចាំអតិថិជនបានទាំងអស់នោះទេ លើកលែងតែអ្នកសំខាន់ប៉ុណ្ណោះ ។ បើការចងចាំរបស់យើងមិនល្អក៏អាចហ្វឹកហាត់បានដែរ៕ បើខ្លាចចាំមិនបាន សាកធ្វើតាមកំពូលអ្នកលក់ធ្វើគឺ កត់ត្រាក្នុងសៀវភៅប្រចាំថ្ងៃថា មួយថ្ងៃៗយើងទៅជួបអ្នកណា នៅកន្លែងណា លក់អ្វី ធ្វើការកត់ត្រាទុកឲ្យបានលម្អិត កន្លងទៅ២ - ៣ ឆ្នាំ យកបញ្ជី មានទំព័របន្ទាប់
0 comments: